social media

петък, 9 октомври 2020 г.

Текст за покани за рожден ден

 




*** 


В уречения ден и час заповядай да се забавляваш с нас!


В компанията на приятели добрички …(име) ще духне ….(брой) свещички.


На този телефон/ номер …. ти се обади на мама, че приемаш моята покана.


***


Покана за тийнейджъри


Хайде на тийнейджърски купон


Очаква те щур парти маратон!


Зареди се с много настроение


И идвай ти за парти подкрепление.


Пристигай бързо ето го адреса (…)


Обещавам, че ще ти хареса.


***


Покана за пиратско парти


На …(дата) на ….(брой) години ставам


С теб на парти приключение аз ще отплавам.


Хайде на пиратско парти,


А към съкровището водят тайни карти.


Очаквам те в …(адрес, час) часа на абордаж с моя весел екипаж.


***


Покана за Том и Джери парти


Каня те на рожден ден с Том и Джери!


Котката неспирно гони,


А мишката навсякъде ще се катери.


Героите игриви дори и малко паксотливи


Ще ни разсмиват на живо, а не от екрана,


Ако приемеш моята покана.


***


Покана за първи рожден ден момиче


Заповядайте на … ( дата) от … часа.


Тогава … ( име) нашата прелестна звездичка


Ще духне първата свещичка.


Ще отбележим празника чудесен


С много веселба и песен.


***


Покана за караоке парти


На рождения ми ден


Те каня на щуро караоке парти с мен.


На микрофона ти недей се мръщи


остави си притеснението вкъщи.


Ще имаш и възможност за изява


В тази музикално –танцова забава.


Име


Дата


Адрес


Час


***


Покана за парти с клоун


Заповядайте на … (дата) от ..часа.


Тогава …(Име) на … годинки става.


А за най-специална изненада


ни очаква клоунада.


Весел клоун пълен с фокуси и смешки


Ще ни забавлява и с игри лудешки.


***


Покана за имен ден


Имен ден аз скоро ще празнувам.


Ще играя, ще лудувам.


И с най-добрите приятели ще споделя


От партито ми радостта.


Заповядай в .. (адрес) от …(часа) на …дата.


***


Покана за кръщене


Заповядайте на .. ( дата) от .. часа.


Тогава … (име) се кръщава.


После за тази радост наша


Тост ще вдигнем с пълна чаша.


Църква:… от …ч.


Ресторант:… от …ч.



***

За моята първа годинка,

голям празник ще има .

Елате вие в клуб ........

за веселба и лудория.

Ще ви чакаме тогаз,

в уречения час !

Дата Час


***

Бързо багажа си стегни

и за моят рожден ден се приготви.

Ще похапнем , ще попеем

и на воля ще лудеем.

Хайде бързо, не се бави

и за купон се приготви.


***

  Ще ядем, ще ядем, вкусна тората с крем..

Ела на моят ПЪРВИ рожден ден!


***

 Балони, музика, игри

безброй усмивки и шеги..

Ела на моят ПЪРВИ ден рожден

и се повесели с мен!


***

 Ще има торта, ще има балони

Ще има усмивки и много бонбони!

За моят Рожден Ден се нагласи

Ела и се повесели!


  ***


 За моята първа година голям празник ще има!!!

И за него мама поръча торта - тъй желана,

за мен задачата остана да ви отправя таз покана:


С мен елате да празнуваме - ще пеем, ще лудуваме…

Свещичката ще духна аз засмян, за да покажа колко съм голям!!!

Заповядайте на..................г. от ........... часа в ресторант „...............”




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации